January 12, 2013

kejayaan yg ditunggu ♥

Hye there . Ni kongsi cite dh lame dh tp xsempat2 pulak (*:

That day an I got this . Yup bukan beli sndri . Rase mcm jatuh miskin pulak kalo beli sndri . Hahaha
This is a gift from my beloved daddy cool . He gave me atas sbb sbb tetentu . Nott tak mintak pun .... (serious menipu :p) yayyy!! I got it . I im in loved with it rite now . Sehari tak maen macm xsempurne kehidupan . Hahaha . Mulemule mmg xsangke pun . Coz my dad bukan ade kat sni . So nk mintk ape2 pun cam hangathangat tahi unta je an . But then he asked me nak hadiah ap atas kejayaan  nott tue . Then I said I dun noe . Then he did remembered that he promised me that he wanna gift me a car . But then I refuse to take it . Sebabnye adalah ... I have my own reason for that (*:

Eh sudahsudah la tu . Apo yg den mengarut nih ¿
Alhamdulillah

Xoxo nottynot,

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: